Recenzie Bhool Bhulaiyaa 2: actorii Kartik Aaryan, Kiara Advani și Tabu au tari și fiori

Nume: Bhool Bhulaiyaa 2

Director: Anees Bazmee

Distribuție: Kartik Aaryan, Kiara Advani, Taboo

Eliberare: teatre

Evaluare: 3/5

Întotdeauna am susținut că horror-ul și comedia sunt două dintre cele mai greu de făcut genuri, deoarece nu este ușor să sperii și să faci pe nimeni să râdă. Deci, atunci când le combinați, atingerea echilibrului corect devine cea mai esențială, altfel rezultatul poate merge în orice direcție. Totuși, în regizorul Anees Bazmee Bhool Bhulaiyaa 2, a reușit să atingă piciorul potrivit. În timp ce a doua instalație a francizei are rolul principal Kartik Aaryan, Kiara Advaniiar Taboo reușește să păstreze fiorii și fiorii din prima parte, această poveste este complet diferită de originală – cu excepția lui Manjulika.

Bhool Bhulaiyaa 2 se învârte în mare parte în jurul străinilor Ruhan Randhawa (Aaryan) și Reet Rathore (Advani), care se întâlnesc într-o regiune înzăpezită și decid să petreacă ceva timp la un festival de muzică, ceea ce îi ajută să evite un accident mortal. Dar destinul îi conduce apoi direct la un castel abandonat, unde provocări mai mari îi așteaptă pe duo – dintre care una este Manjulika. În timp ce prima parte a fost un thriller psihologic cu elemente de groază, aceasta îi oferă antagonistului principal o față.

Anees Bazmee este cunoscut pentru filmele sale de comedie precum The Welcome Franchise, Singh Is Kinng și No Entry – așa că elementele comice din Bhool Bhulaiyaa 2 nu par cu adevărat o surpriză din cauza stăpânirii regizorului asupra genului. Cu toate acestea, secvențele de groază din această continuare reușesc să iasă în evidență. El nu a recurs la sperieturi de sărituri, dar a folosit mai multe elemente pentru a-și face scenele unice. De exemplu, o secvență de puzzle care rămâne fidelă titlului filmului.

Un regizor este activat în continuare doar de o echipă de scriitori buni, în acest caz fiind Aakash Kaushik, care a scris povestea și scenariul. În timp ce povestea are defectele sale minore, mai ales în punctul culminant care părea puțin târât, dar în general Bhool Bhulaiyaa 2 reușește să-ți rețină atenția. Dialogurile scrise de Farhad Samji și Aakash Kaushik aterizează bine, în timp ce obiectivul DOP Manu Anand surprinde emoțiile potrivite. Un alt element cel mai important într-o comedie de groază este muzica de fundal, iar Sandeep Shirodkar face o treabă grozavă în acest sens.

Desigur, muzica de fundal din original este utilă în multe momente, ceea ce conferă filmului o valoare nostalgică. Editorul Bunty Nagi a oferit un flux fluid filmului, în timp ce directorul de artă Ajay Verekar și designerul de producție Rajat Poddar ajută la creșterea cerințelor de gen ale filmului. Castingul lui Mukesh Chhabra este foarte bun.

Apropo de spectacole, Kartik, Kiara și Tabu se ridică la înălțimea rolurilor lor, în special chimia de pe ecran a perechii conducătoare este una de care trebuie să fii atent. Susține bine distribuția ca personajele lor, făcându-ne să se întrebe dacă Sanjay Mishra, Rajpal Yadav, Ashwini Kalsekar, Rajesh Sharma și Govind Namdeo nu pot face. Amar Upadhyay și Milind Gunaji se descurcă bine, dar părțile lor par inerent limitate. Samarth Chauhan în rolul lui Potlu este obligat să câștige o mulțime de inimi.

În general, filmul are un apel de masă și potențialul de a aduce publicul înapoi în cinematografe.

.