Loot Review: Maya Rudolph joacă în New Apple + Comedy as a Billionaire

Într-una dintre singurele momente în care cineva i-a spus lui Molly (Maya Rudolph) adevărul dur în deceniile de când soțul ei (Adam Scott) a devenit miliardar, ea este blocată într-un hangar cu jet privat undeva în mijlocul Oklahomei. După ce tocmai a încercat să transporte cu aerian personalul fundației sale, despre care și-a dat seama că există doar după un divorț public foarte dezordonat, la Miami pentru weekend, Molly este forțată să facă față faptului că trăiește într-o realitate complet diferită de 99,9% din restul lumii.

„Viața ta este diferită de cea a tuturor celorlalți aici. Este complet fără frecare!” explică Sofia (Michaela Jaé Rodriguez), directorul ei de fundație mereu neimpresionat. „Orice vrei să se întâmple se întâmplă”. Viețile noastre sunt pline de frecări… Nu poți să ne împachetezi și să ne muți ca și cum am fi bagaje.”

Această scenă crucială marchează un punct de cotitură pentru Molly, care apoi se angajează din nou să folosească cele 87 de miliarde de dolari pe care le-a câștigat la divorț pentru a pune în practică binele real. Dar este și o încapsulare oarecum îngrijită a “Pradă, ” Noua comedie Apple TV + a lui Alan Yang și Matt Hubbard despre încercările lui Molly de a-și aminti cum era viața înainte ca personalitatea ei să fie îngropată sub mormane uluitoare de bani. În măsura în care atât serialul, cât și Sofia contundă a lui Rodriguez încearcă să dezvăluie importanța misiunii fundației ei și bula bizară a unei vieți a lui Molly, primul sezon din „Loot” este cel mai adesea o comedie la locul de muncă plăcut fără fricțiuni. Dar momentele în care nu este – fie că o împinge pe Molly să devină mai conștientă de sine sau în situații în care banii ei sunt cu adevărat inutili – sunt de departe cele mai convingătoare ale serialului.

Cele 10 episoade de jumătate de oră ale sezonului, dintre care trei au premiera pe 24 iunie, trec cu greu doar cu obstacole ocazionale și știind că Molly și miliardele ei vor fi aproape sigur în regulă. (Există, de asemenea, ceva inevitabil ironic într-o comedie care arată nebunile egocentriste ale miliardarilor pe Apple TV +, o rețea deținută de prima companie care a valorat vreodată trei trilioane de dolari, dar așa merge în era capitalismului rampant.) Chiar și întrucât se mândrește cu strălucirea și bugetul Apple (muzica scade singură!), „Loot” are mai mult decât câteva asemănări cu „Parks and Recreation”, îndrăgitul sitcom NBC despre angajații guvernamentali extrem de loiali, care i-a numărat atât pe Yang, cât și pe Hubbard printre cei mai buni. scriitori fideli.

Aceasta nu este o insultă; unul dintre cele mai mari puncte forte ale „Parks and Rec” a fost stabilirea unui grup de bază credibil de personaje, care a făcut să lucrezi cu ei mai degrabă un răsfăț decât o corvoadă, iar același lucru este valabil și pentru „Loot”. Pe lângă Sofia, care conduce echipa cu o voință de fier care se sparge doar ocazional (de exemplu, când află că bucătarul personal al lui Molly este David Chang), există contabilul de încredere Arthur (Nat Faxon) și vărul dulce al lui Molly, Howard (Ron Funches). Ciudatul cuplu format din Ainsley (Stephanie Styles) și Rhonda (Meagen Fay) este în mare parte acolo pentru a completa distribuția cu glume ciudate pe bara laterală, mai degrabă decât cu poveștile mai concrete pe care le primesc Arthur și Howard, dar sunt bineveniți la fel. Și ca asistentul exigent al lui Molly, Nicholas, scriitor și vedetă „Insula focului”. Joel Kim Booster continuă să se bazeze pe vara sa eruptivă cu una dintre cele mai amuzante și mai emoționante spectacole ale spectacolului.

Pentru că, pe cât de fermecător este restul distribuției, „Loot” s-ar prăbuși pur și simplu fără ca cineva ca Rudolph să-l ancoraze la pământ. La patru ani după comedia lui Yang și Hubbard pe Amazon „Forever” și cu două noi premii Emmy pe numele ei, Rudolph are în sfârșit un vehicul TV cu rol principal și demonstrează rapid de ce este atât de întârziat.

Chiar și atunci când Molly se află la cel mai rău egoist, căldura și farmecul înnăscut al lui Rudolph fac dificil să o urăști complet. De fapt, Rudolph se pricepe atât de bine să facă crize de furie hilare, încât o vedem cum se topește pe Molly devine o bucurie de neegalat. (Balometele blânde ale show-ului sunt în mare parte bune pentru chicoti, dar Molly care trece printr-un interviu complet hilar „Hot Ones” merită doar prețul intrării.) Indiferent dacă joacă din energia mai ascuțită a lui Rodriguez, flirtează ușor cu Arthur lui Faxon, sau hrănindu-se din disprețul material al lui Booster, Rudolph se dovedește a fi un expert în a face ca fiecare scenă să conteze. Dacă un al doilea sezon decide să o arunce pe Molly și mai mult din zona ei de confort decât primul, ar avea cel puțin unul dintre cei mai mulți actori de jocuri TV care să o ducă acolo.

„Loot” are premiera cu trei episoade vineri, 24 iunie, înainte de a lansa un nou episod săptămânal pe Apple TV +.