Eiyuden Chronicle: Rising – Recenzia jocului

Eiyuden Chronicle: Rising are un anumit grad de sens. Este un prequel la Eiyuden Chronicle: Hundred Heroescare este însăși renașterea spirituală a Suikoden serial care a cuprins mai multe RPG-uri apreciate, precum și jocuri de cărți spin-off, romane vizuale, jocuri de strategie și așa mai departe. Inca Suikoden nu a fost niciodată un joc de acțiune, iar acum acel creator al seriei Yoshitaka Murayama revenit la ea cu Cronica Eiyudence formă mai bună pentru prequel-ul său să ia decât un titlu de acțiune cu derulare laterală cu niște capcane RPG?

Fanii lui Suikoden Seria s-ar putea aștepta la o poveste complexă, gri din punct de vedere moral, cu imperii și loialități împărțite, cu peste o sută de personaje de recrutat și se pare că vor obține asta cu principalul Cronica Eiyuden joc. Cu toate acestea, nu vor găsi prea multe din asta în În creștere. Pune o poveste în satul de frontieră dărăpănat New Neveah, unde aventurieri atât nobili, cât și fără principii se adună pentru a explora minele perfide și ruinele antice. Un astfel de rătăcitor este CJ, o groaznică slăbănog și energică trimisă într-o căutare a maturității de către tribul ei. Își dorește comori – lentile magice antice în special – dar pentru a ajunge oriunde trebuie să facă echipă cu un spadasin cangur cinic pe nume Garoo și cu un tânăr primar exigent pe nume Isha, care este și un expert în vrăji. Politicienii din orașele mici au de obicei slujbe de zi, știi.

Așadar Eiyuden Chronicle: Rising întruchipează un alt element de clasic Suikoden: construirea unui oraș. O mare parte din perioada inițială a jocului îl găsește pe CJ care face cu bucurie comisioane pentru comercianți, plutitori și fermieri din New Neveah, de obicei vânând monștri și obiecte în pădurea și carierele din jurul orașului. Fiecare nouă descoperire aduce o caracteristică nouă utilă orașului, o ștampilă pe carnetul de licență de aventură a lui CJ sau un motiv pentru care ea să se ceartă cu Garoo.

Totul este oarecum plictisitor la început, dominat de misiuni de preluare care rareori merg dincolo de a vorbi cu oamenii din oraș și de a găsi lucruri pentru ei. Nici bătăliile lui CJ împotriva faunei sălbatice locale nu devin deosebit de provocatoare sau complexe: ea are un singur atac și nu se poate rătăci, dar inamicii ei sunt în mare parte previzibili și sunt reciclați cu ușoare variații de la o regiune la alta. Cel puțin împrejurimile sunt drăguțe, cu fundaluri strălucitoare și colorate și muzică care cuprinde melodii blânde de pășuni și teme de luptă cu șefii climatice.

Totuși, asta nu este totul Eiyuden Chronicle: Rising. După o încercare inițială în primele ore, CJ are mai multe de făcut. Ea se alătură lui Garoo (și mai târziu Isha), deblocând sistemul unic de atac al jocului. Fiecare dintre cele trei butoane de acțiune face ca un personaj diferit să dea o lovitură și atingându-le succesiv, similar cu Profil Valkyrie, setează atacuri combinate și dăunează lovituri suplimentare. Între târnăcopii rapidi ai lui CJ, lama grea a lui Garoo și magia cu rază lungă de acțiune a lui Isha, există o mare varietate în lupte, chiar și atunci când inamicii sunt același grup cu care te-ai confruntat deja de zeci de ori.

Compensează frumos mecanica destul de slabă a jocului. Inamicii sunt uneori greu de eschivat și greu de văzut, dar cei trei eroi pot fi la fel de ieftini cu asaltul lor combinat, iar punctele de salvare sunt iertător de frecvente. De asemenea, explorarea zonelor din apropiere se desfășoară mai rapid datorită numeroaselor comenzi rapide din meniu, care este deosebit de apreciată atunci când CJ și echipajul ei trebuie să viziteze zonele. Și există o mulțime de retrocedări din cauza jocului Metroid-esque progresie. Noile puteri elementare vă permit să distrugeți anumite pietre și să deschideți noi secțiuni de locuri bine călătorite, chiar dacă sunt luminoase în zone ascunse reale.

Apare și o poveste mai puternică. CJ se dovedește a fi o eroină simpatică și o prostie cu inima de aur sub furnirul ei egoist, și joacă amuzant de exasperarea ascuțită a lui Garoo și dispoziția rezervată, directă a lui Isha, ca să nu mai vorbim de distribuția de mercenari în expansiune a orașului. -cazuri de noroc și o fată magică periculos de greșită. În creștere De asemenea, lasă o urmă de indicii interesante despre orice, de la obiceiurile familiei lui CJ și tatăl dispărut al lui Isha până la adevărata natură a lentilelor magice și a secretelor străvechi îngropate în jurul New Neveah. Este mai ușor să tolerați excursii repetate în mine sau pădure (complet cu încă o luptă împotriva aceluiași monstru copac) atunci când există o nouă dezvoltare a intrigii sau o conversație amuzantă la sfârșitul acesteia.

Totul se simte surprinzător de substanțial pentru un prequel la preț redus, probabil conceput pentru a configura realitatea Cronica Eiyuden. În ciuda retrocedării și la scară mică, sunt multe de realizat în numeroasele misiuni secundare, obiecte de colecție și arcuri de poveste. Prezintă, de asemenea, o bază solidă din punct de vedere tehnic pentru urmărirea sa. În afară de fundalurile strălucitoare, personajele urmează cele timpurii Suikoden tradiția de sprite-uri relativ simple, cu animație frecvent bună, deși uneori este greu de deslușit în versiunea Switch pentru ecran mic (același lucru este valabil și pentru o parte din text). Și, deși nu există actorie vocală, localizarea oferă personajelor mult spirit.

Apel Eiyuden Chronicle: Rising o simplă introducere în a doua venire a Suikoden este să-i faci un deserviciu: este o aventură captivantă în sine. Mecanica de luptă relativ de bază rareori frustrează, iar o excursie aparent plictisitoare în construirea unui oraș duce la locuri mult mai satisfăcătoare. Dacă ceva, va fi o dezamăgire dacă CJ, Garoo și restul În creștereDistribuitorii lui nu primesc roluri puternice în toată lumea Cronica Eiyuden, deoarece cu siguranță merită mai multă atenție. Același lucru este valabil și pentru În creștere în sine.